Edizinannesii Esma98 16+4 dey sanırsın 6 aylık hamile 😂 iç karnım darmış ondan çabuk çıkmış benim göbüş 🤦♀️ 9. ayda nolurum bilmemmm🤷♀️🤷♀️
Aygul01 Esma98 kişiden kişiye degisir. Tamamen ic karnınla alakalı. Bazileri 7,ci ayında çıkıyor. Benim mesela 13 haftamda ufak ufak kendini belli etmeye başlamıştı ☺️
Naren1 Esma98 20. Haftama geliyorum bir avuç bile değil göbeğim arada çoçuğu arıyorum karnıma tıklayıp nereye kayboldu diyorum 🙃🙃
Ssulecik2817 Benim 27 hafta görenler hiç anlamıyor bile yeni yeni çıkıyor benim merak etme ileriki aylarda belirginleşir
Birgunmutlaka Edizinannesii 😂 benimde 13 haftalik aynı durum bende de var görenler hayret ediyor iç karnım dar diye düşünüyorum 😂
Yagmurahmet16 Esma98 bende 18.hafrltamdayim kilolu olmanin avantajini yaşıyorum olan gobegimi ileri ittirdiler minnaklarim disardan belli olmaya basladi ki tesetturluyum capim dar bile gelmeye basladi göbuşten😆
Esma98 Yagmurahmet16 elimi koyduğumda bişey kayıyor ve karnımın sol yanı seğiriyor ama bebek hareketi mi bilmiyorum ilk hamileliğim. Bebek zannediyordum ama yorumlarda da bağırsak hareketi olabilir diye okudum emin. Olamıyorum. Ama bağırsaklarım bu kadar hareketli olamaz sanırım 🤷♀️😄
Yagmurahmet16 Esma98 bende suphede kalıyorum cok arada tuhaf biseylwr hissediyorum ama emin olamıyorum benimde ilk ve ikiz elimle gozumle hep arayistayim😁😁