Smrhls Selam hanımlar 36 haftalık hamileyim son iki üç haftadır midemde yanma ve batma oluyor sizlerde böyle sorun oldumu oluyormu ne yapmalıyım 😟
MomosAnneoluyoo_ Smrhls rabby d üzerine hiç bişey tanımıyorum benim 18 haftadan itibaren çok fazla mide ağrısı vardı kullandigimdn beridir rahatım çok şükür tavsiye ederim
Kubiskrk Ben 28 haftalık ikizlere gebeyim gırtlağıma kadar şiddetli yanma yaşıyorum ne denediysem olmadı 😑
Gozde1989 Benim de boğazımda çok fazla yanma oluyor ilaç kullanmak da istemiyorum olması normalmiş bu yanmaların :/