DilanDag size de geçmiş olsun ama ben şimdiden kendimi bu sürece hazırlamaya çalışıyorum. Normal doğumun bir süreç olduğunu annenin vücudunun buna uygun yaratıldığını, geçmiş zamanda annelerimizin ne durumlarda doğum yaptığını falan düşünüyorum. Yanlış anlamayın beni ama öyle çıt kırıldım ağrı eşiği düşük birisi de değilim. Yaparım diye düşünüyorum bakalım o gün gelsin hikayemi de anlatacağım İnşaAllah ☺️