Tugce28 Merhaba Aksaray ilinde infertilite için önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı gidenler hamile kalanlar ya da tedavisi hala devam edenler öneride bulunabilir mi ?
Axy68 Tugce28 maya hast rıfkı bey gercekten mukemmel bir insan bu ay mikrocip asilama yaptı sonuc bekliyorum
Tugce28 elifnr47 ona gittim kendisi pek tedavi den yana değil galiba sadece gebelerle ilgileniyor bence siz tedavi görüyor musunuz şu an
Tugce28 Axy68 inşallah sevinçli haberler alırsınız sonucunuzu paylaşır mısınız acaba olumlu yada olumsuz
Axy68 maalesef sonuç negatif iki ay ara vermek zorunda kaldım maddi manevi cok yıprandım sizde durum nasıl