Evet bende dogurdumm 😊 Hamile kaldigim gunden beri burayi takip ederek pozitif dogum hikayeleri okuyarak bende hamileligimin sonuna geldim 🤗 Bulanti ve kusmasiz guzel baslayan hamileligimde oglumun olacagini ogrendim 18. haftamizda yukselen tansiyon alarmi vardi 2 hafta yediklerime dikkat ederek takip ettik duzelince ilaca baslamadim. Ikili uclu detayli testlerimiz sukur guzel sonuclar verdi. Seker yuklemesi yaptirmadim . Cok guzel bir sekilde 38. Haftamiza kadar geldik oglusumla 😂38+2 de doktor kontrolume gittigimde bebekte fetal tasikardi oldugu soylenildi nst ve kontrol icin ertesi gun tekrar gittim . Gittigimde acildeki doktor hala ayni oldugunu soyleyip buyuk bir hastaneye gitmemi soyledi ve Ankara sehir hastanesine gittik ordaki tahliller ve takip sonucu bebegimin gayet iyi ve saglikli oldugunu soylediler . 🤰 Daha sonra 07.06.2020 pazar gunu 38+5 olmustuk 😂 O gun sabah esimi nobete yolladim . Kayinvalidemlere gecmistim. Ogleden sonra 5 gibi suyumun geldigini farkettim ve hemen sehir hastanesine gittik . Gittigimizde 4 cm acikligim oldugunu ve dogumun basladigini soyleyip bana yatis verdiler. Ilk yattigimda hic sancim yoktu. 1 saat gectikten sonra 10 dk arayla sancim gelmeye basladi 😣 Zaman ilerledikce acilmam ilerliyordu . Sancilarimin duzensiz oldugunu soyleyip suni sanciyla desteklediler. 6 cm olan acilmam yarim saat de tam acikliga ulasti . Gece saat 00.45 te oglumu kucagima aldim. 5 saatlik suren dogumum sukur cok uzun surmeden bitmisti. Ankara sehir hastanesinde dogum yaptim. Doktorlar , hemsireler gayet ilgililer hepsinden cok memnun kaldim. Hepsine tesekkur ederim. Rabbim herkese kolay dogum nasip etsin insallah 😊😍