Hilal11 merhaba postu ben açmıştım 14haftalık oldum saadet hanıma gidiyorum ben memnunum fakat soracağım soruları saadet hanımın yanına gidince unutuyorum kendiside sormayınca sölemiyor gbi sanki mesela ikili taramayı yaptırdım üçlüyü yaptır veya yaptırma bişey sölemedi bende sormayı unutmuşum