Merhaba 36+4 hamileyim her aksam alt tarafda batma hissi cok fazlasıyla var genelde aksamlari oluyor. Ve bebegimin en hareketli ani aksamlari karnimin sertlesmeside. Batmalar bikac saat sürüyor. Doktorum 3.5 kilo ölctu bebegi iki hafta sonra tekrar çağırıp suni sanciyi dusunmemei soyledi. Acaba dogumun yakin olmasından olabilirmi batmalar? Hurma yiyorum acilma olsun diye baska ne yapabilirim.