Serap2 Annemde aynı sorun vardı. Seneler önce 2 normal doğum yapmış ama çok şükür bir sorun olmamış. Sonrasında çok beloc kullandı. Ambulansla kaç defa hastaneye kaldırıldı. Sonunda çözüm buldular çok şükür. Ablasyon+ anjiyo oldu. Taşikardiye neden olan bölgeyi yaktılar. Ondan beri çok şükür hiç sorun yaşamadık rahat 15 yıl olmuştur. Sizin taşikardinizin nedeni ne peki hiç anjiyo yapıldı mı. Bende de bir dönem oldu. 150-160 lara çıkıyordu durduk yerde. Hatta şuanda da normal nabzım en az 90-100 lerdedir. Holterim temiz çıktı. Artık böyle yaşamaya alıştım sanırım.