Hnifeatr Merhabalar 35+3 günlük hamileyim sabahtan beri kasılma oluyor baya fazla oldu . Doğum başlangıç belirtisi olabilir mi ? Bi bilginiz var mi yada yaşayan ? Taş gibi oluyor karnım
Aygul01 Hnifeatr dogum belirtileri diye internete yazın ordan bi bakın. Belirtileri bilirseniz hazırlıklı olmuş olursunuz. Ama karnın sertleşmesi gayet normal.
_Mrv_ Hnifeatr doktorunuzu yine de arayın ama normal, az önce 36 olduk biz de 🙏🏼 hafta boyunca göbek altında kasılmalar ve toplanmalar oldu hep.. regl sancısı gibi olmadıkça korkma dedi dr.
DilekBodurr Hnifeatr dün aynısını ben de yaşadım ama çok hareketsiz kalmıştım canım belki o ve sıcaklığın da etkisidir diye düşündüm bugün yok şükür magnezyum da içtim