Aaysse Kızlar 37+2 yim dün çatı muayenesi oldum doktor açılma vs yok dedi nst de sancımda çıkmadı doğumun başlaması için neler yapmalıyım sizce ?
Busesrmz Aaysse bol bol yürü doktorum bana günde 45 dkka yürü dedi 36 haftamda olmama rağmen squat felan yap pilateste zıpla felan demişti doktorum top yoksa sandalyeyle felan yap demişti merdiven felan çık ☺️ İnşallah sağ sağlim kucağına alırsın bebişini🥰🥰🥰
Aaysse Busesrmz ayy inşallah 🥰🙏🏻 Doktorum banada yürü dedi ama zaten sürekli hareket halindeyim işe yürüyerek gidip geliyorum hala bende hiç belirti olmamasına şaşırıdm gittikçe şişiyo insan herkes çabucak kavuşsun bebişine ☺️
HalElif Bende 38 5 oldum tik tok sali gel baslatalim dogumi dedi ama beklicem bakalim yuruyorum ama yoook gayet memmun yerinden