Herkese merhaba anneler. İdrar yollarımda enfeksiyon daha kötüsü bakteri çıktı ve çok yüksek. Doktorum Aksef verdi. Başka bir doktor bu çok ağır bi ilaç ama bakteri de kötü yüksek gebelik sonlandırmaya karar gider dedi😔 yaşayan var mı lütfen birşeyler söyler misiniz çok moralim bozuldu