MerveK1r Kızlar son haftalarında ev temizliği yapabilen var mı cok yoruluyorum temizlik yaparken sonrasında karnım taş gibi oluyor sanki var mı benim gibi olan bebeğe zararı olur mu ki
Busra221 MerveK1r valla bende 32 haftalığım dolap içlerine giriştim yavastan doğum temizliğine başlıycam korka korka yapıyorum ama inş sonuna kadar devam 😀
Yaseminozel MerveK1r ben suyum gelirken bile yapmıştım hastaneye gidince yatıracaklar diye 😁 ama bunda erken doğum riskim var evi düşürdüğüm gün hastanelik oluyorum😖😔 kasılmalarda sen yorulduğun İçin bebeğinde yoruluyor ondan canım ama dikkat et baktın kasıldı soluna yat dinlen biraz
Ael Valla hergün yapıuorum temizlik hem kendimi hem evi ödüm kopuo pis yakalancam diye 🤣🤣 yaptıkca acılıosun korkma
MerveK1r Ael bende yapıyorum canım cok sukur şuana kadar hep yaptım da git gide karnım iyice taş gibi oluyo sanki cok yorulunca. Ondan korkuyorum biraz eşim de kızıyo ama napım mecbur yapılacak 😂
MerveK1r Busra221 bende 30 31 haftalarda yaptım bayagı Bi temizlik dolap içi dışı felan canım camlarını felan da sagolsun eşim halletti hep perdeleri yıkadım astı etti. Cok derin trmizlihim yok yapılacak işte rutin işler ama ev buyuk temizle temizle bitiyo 😂
KubraSS- Busra221 bence şimdi yapma canım ben 30 da yaptım ajanda yine batıyor istiyor koltuk cam perde yikamam ama 34 uz yavaş yavaş 36 37 de yapcam insAllah yani böyle düşünüyorum
MerveK1r Yaseminozel sende dikkat et canım bende evi supuruyorum ama baza koltuk altlarına hep eğilmek zorunda kalıyor insan o biraz kotu bide yerleri sildikten sonra işte biraz rahatsız oluyorum
MerveK1r Masaltugba ben kadının peşinden de kendim temizliyorum bida hiç için rahat etmiyo Bi kere aldık kadın peşinden baktım bu ne biçim temizlik yapmış hemen 2 saatte bitirip gitme peşindeler
HafsaRumeysa MerveK1r ilk hamileligimde son ayda cam mitfak dolabi her isi yapmistm ama simdi evi bile supuremiyorum 😖
Merve_seda HafsaRumeysa bende senin gibiyim canım ilk hamileliğimde yaptım ama bunda süpürge bile vuramıuorum eve oruçtan önce biraz yaptım artık yapamıyorum doğuma yakın yapmaya çalışırım inşallah . Şu am 38+4 üm
Shr1530 MerveK1r 24+5 im kendi işimi kendim yapıyorum malum korona dan dolayı ne annem ne kaynanamla gelemiyor bende gitmiyorum her işimi de kendim yaptım cam duvar kapı vs bence iyi oluyor hareketin Doğuma katkısı olacağına inanıyorum
MerveK1r Shr1530 biz zaten uzaktayız ailelerden ki yaşlı zaten annem de kayınvalidem de onlara da bişey diyemem canım sagolsun eşim yardım ediyor ama her zaman evde olmuyor calısıyo oda eve gelince kızıyor niye beni beklemedin diye 😂
Yaseminozel MerveK1r ah canım gurbetteyim kayınvalıdeciğim 3 bina ötemde sabah öğle akşam yemek yeriz gider bi fayda yok 2 çocuklu oluncada mecbur yapmadan olmuyor😒 annem olsaydı yakınımda elimi bile sürdürmezdi🥺
yldrm_58 MerveK1r ben yapmıyorum şöle süpürgeyi en azından yapmıyorum eşim ankarada işte zaten kaynanamla kalıyorum küçük gorumcem süpürüyor siliyor ben toz alıyorum ama eşim döndü ve bugün o supurucek silicem toz alicam
Masaltugba Barkoddg temizlik yaparak değil de yürüş yaparak da hareket sağlanır🙂 hareketse maksat bir cok yolu var