Kızlar çok normal korkmayın. Öncelikle bebek yerleşmeye çalışıyor. Rahminizin yüzeyini minik bir kazma ile kazdığını farzedebilirsiniz. Ağrı da minik kanamalar yada pembemsi akıntılar normaldir. Kasık ve rahim ağrılarını ne yazıkki gebelik boyunca zaman zaman yaşarsınız.