Hastanenin farklı politikası var mıdır bilmiyorum ama pazartesi günü acıbademde doğum yaptım refakatçim olan eşim dışında kimseyi almadılar fakat annem çok üzgündü göremediği için, refakatçi değişimi yapacağız diyip girmişti yanıma yarım saat durdu, o sırada eşim odadan çıkmak zorunda kaldı 2 kişi görünmesin diye. Öyle yapabilirsiniz