Mevoo hiç bir sıkıntı yaşamadılar yani benim doktorumda çok iyi bi adam bırakmak istemiyorum hamileliğimde hiç üzülmedim herşeyi güzellik ile konuştuk bide sezeryan doğum yapmıştım oğlum 7buçuk aylık 6 haftalık hamileyim bırakmak istemiyorum doktorumu ama hastaneyi merak ediyorum iyimidir diye