Arkadaşlar uzun ömürlü sütlerin yarardan çok zararı var. Aldığımız günlük sütlerin ne derece günlük olduğu tartışılır. Çünkü bir hafta bile dayanabiliyor. Ayrıca yetişkin insana sütün çok da fazla faydası yok, bu bilimsel bir şey. İnsanlarda yavru ve bebek sütten kesildiğinde, sütün sindirimini sağlayan enzimler yok olur. Yani insanda laktaz enziminin azalması insanın süte ihtiyacı olmadığının açık bir kanıtıdır. Zararlı mıdır onu bilemem ama yararlı değildir.Yoğurt çok faydalı. Doğal probiyotik. Ancak et gibi demir içeren bezinlerle tüketilmemeli hatta mümkünse arasında uzun bir zaman dilimi olmalı. Çünkü demir emilini azaltmakta, bu da demir eksikliğine sebep olmaktadır