İyi akşamlar hanımlar. Size bişey soracagm son adet tarihiniin başlangıc gününe göre yani 14 eylüle göre tam 40 haftalık olduk bugn ama hc bi belirti yok. Afedersnz ama biz eşimle yumurtlama gününde yani 28 eylülde ilişkye girdk. Acaba hangi tarihi baz alarak hareket etmeliym. 40 hafta oldu die endişeleniyrm ama diger türlğ düşünnce daha dha var 38 haftagım diyorm.umarm derdimş anlatabilmişmdir. Bebegimn başı asagıda göbeğim düşmedi acılma yok catı muanesinde catın uygun dedi ama sancı yok nişan yok dogum belirtisi yok. Szde durmlr nasl siz neyi baz alıyorsunz