Gamzenur_koyucan inanin en çok beni korkutan bebekteki gaz ilk bebeğimde 12 yıl önce çok gazlı ağlaması hiç bitmezdi çok doktora gittik özel bir hastanede çalışıyordum çocuk doktorumuz acil doktorumuz nafile gaz ilaçları sonra benim yemem içmem den kaynaklı oluyor diye duydum kısır yeşillik çok yiyordun sonra 3 yok sonra ikinci bebeğim oldu ne salata ne bulgur aldım ağzıma beslenmeme çok dikkat ettim falan bu bebek diğerinden daha fazla gazlandı 4 ay ne gece ne gündüz uyuduk ağlamaktan morarırdı doktor gaz ilacı hacı hoca kalmadı gitmedik ama nafile şimdi 3 bebeğimi bekliyorum ve kolik için biberon varmış onu alacam ve sürekli araştırıyorum bu konuda en son ikinci Kızımda tahinin üstünde biriken yağ ile masaj yaptık birde çocuk hastanesinde bir doktor tam karnını elinle karışla ve sık dedi ondan çok fayda gördüm sonra başka bebeklerde denedim faydalı uzun oldu kusura bakmayın