Sblyns_ vala ben yazın doğum yapacağım için yoğunluğu zıbına verdim 1 tane 10 lu 1 tane 5 li hastane çıkışı mutlaka al kışın doğack galiba sizinki kışlık alırsnz
1-2tane kalın battaniye alırsınz
6-7 zıbın alırsınz uzun kol
şapka eldiven çorap önlük
4 takım 0-3 ay 2-3 tane de tulum al yeterli hastane çıkışlarında da oluyor ya 6 takım olmuş oluyor 3 takım 3-6 ay al dedm çünkü bebek çabuk büyüyor fazla takım alma ben yaz diye 2 tek aldm zıbın aldm ama kışın giyilir çokta alma büyür 4 takım tek al yeterli
bebek hırkaları patik sweter kışın lazım olur
puset
babynest(istersen alırsn ben aldm)
puset minderi
alt açma minderi
bebek arabası
bornoz seti
küvet seti
kundak
dalin sıvı deterjan
unibaby ıslak mendil
sleepy natural bez
pişik kremi
bebek tırnak makası
bebek şampuan
emzik biberon
su biberonu emzik zinciri
göğüs ucu yara kremi
hasta bezi
pijama takımı 2 tane
emzirme sütyeni
uzunn gece pedi (sonra çok lazm olacak en iyisi uzun )
göğüs pedi
❣️❣️AKLIMA GELENLER BUNLAR BİRAZ FAZLA GELEBELİR AMA HEPSİ GEREKLİ DAHA AZ YAZDIM BAZILARI ÇOK ÇOK FAZLA BİLE ALIYORLAR😅❣️❣️