annesivebebek Şuan aklıma düştü 25 haftalığız ayva yesem bebekte gamze olur mu çok mu geç kaldım baya da heves ettim 🍐
Suveydaa annesivebebek ben kilo kilo yedim, sonuç hüsran 🤣 Kızımda hiç yememiştim sadece sağ tarafında var gamzesi 😂
Ozdmrkbraa annesivebebek bende yemeyi düşünüyorum da eşimde iki Gamze var baba tarafından kuzenlerinde de var ona Ümit ediyorum bende 🤭
2020-2020 annesivebebek ayva bebeği güzelleştirir diye biliyorum ama yemedim. Reçeli var onu ara sıra yiyorum aynı etkiyi yapmıyordur elbette
Seda89 Ozdmrkbraa benim eşimdede 2 tarafta gamze var görümcemde var bende olur diye ümit etmiştim ama olmadı 😀
sule-0606 annesivebebek Ozdmrkbraa kızımda hem yedım hemde butun vucuduma surdum nerdeyse ama okdr emındım kı gamzelı olucagından babası dedesı halası iri iri gamzelı sonuc hüsran😆 asla olmadı sımdı ogluma hamıleyım 5 haftam kaldı doguma bundada umıdım yok belkı umıt etmedgm ıcın olur 🤪😂
AyaYlmazYldrm annesivebebek kesinlikle hic ayva yemedim oglumun omuzunda bile gamze var genetik babasindada var cunku😂
Deletedmom95 Biz yeğenimde gamzesi olsun diye iki yanağına bastırdık(bikere değil tabiki çok yaptık) tabi eti yumuşak daha yeni toparlanmaya başladığı için de sanırım oldu suan gamzeleri var 😂
MinnakLiva annesivebebek ayva huyunu güzelleştirir yüzüne nur getirir canım mübarek meyvedir gerisi hurafe 🙊
Seda89 Ozdmrkbraa bende çok ümitlenmiştim herkes gamzeli olur babası gibi dedi sürekli bakardım gamzeli olsun diye 😂😂
Tuba_engn annesivebebek Gamze en güzel kusur imiş… Bir kusur sebebi ortaya çıkıyor Muş. ☺️ meyve ile alakası yok. Kardeşler de tek bende vardır. Eşimde de aynı şekilde. Bakalım bebeğinizde olacak mı 🤔
annesivebebek Hamileliğin ilk aylarında ayvaya aşerip yedikten sonra parmaklarınla yanağına baskı uygularsan oluyormuş ilk zamanlar çok yedim bende ama hayırlısı şimdi yine deneyeceğim 😍 bakalım hayırlısı
Ozdmrkbraa Seda89 bende sürekli bakıyorum hatta parmağımı batırıyorum annecim bak gamzeleri al tamam mı diyorum doğunca görücez artık 😂