bebegimmm16 İki farklı marka iki gün arayla yaptığım test bu dün ki https://imgyukle.com/i/CNljSq Bu testide iki gün öncesinde yapmıştım kızlar kuruma çizgisimi sizce https://imgyukle.com/i/CNlDay
Deletedmom264 bebegimmm16 Canım sonradan çıkan çizgiye güvenme eğer ilk 5 dk da çıktıysa kan ver, benim regli öncesi testim ilk 5 dk da silik çıktı ve kan testim 12 ile öğrendim Yani gebelik varsa ilk 5 dk da çıkar, diğerleri kuruma çizgisi olur
melegegebe bebegimmm16 ilk fotografa göre yorum yapmak istiyorum . Ben de gebelik düşündüğümde test yapmistim bi 10 dk icinde falan hicbir cizgi gorunmemisti . Saatler sonra baktigimda ilk fotograftaki görüntüyü gördüm ben de var olabilir mi diye düşünürken adet olmustum . Ama sizin ikinci gorseliniz var gibi gosteriyor . Eger bi 10 dklik sureci gecmeden gosterdiyse var olma ihtimali daha yüksek . Adet gecikmenizi biraz daha bekleyin olmazsa tekrarlayin .
bebegimmm16 Tugbax68 kuzum hemen çıkmadı o yüzden emin değilim yarım saati geçmiştir yani sonradan çıktı o yüzden bilmiyorum farklı marka denedim ama 🤷🏻♀️Umutlanmak istemiyorum 😓 inşallah vardır
Tugbax68 bebegimmm16 insallah vardir ben daha oncesinden negatif testlerimde sonradan olusan cizgi gormedim en iyi kan vermek hayirlisi olsun
Oyagunaydin bebegimmm16 sonucun daha doğru olması için ilk 10 dakikada çıkan sonuç önemlidir ama canım
Koylu_guzeli bebegimmm16 hadi hayirlisi olsun insallah canim mujdeli haberi tez zamanda alman dilegi ile. 🤲🏻🤲🏻🌺🥰
bebegimmm16 Deletedmom264 olabilri kuzum daha önce silik çizgi hiç çıkmıyodu gebelik olmadığında bir iki gün beklettiğm bile oldu testi hep bembeyazdı o yüzden kafam karıştı 🤷🏻♀️
Miniik bebegimmm16 oncomed güvenilir ama sanki kuruma çizgisi gibi geldi o bana ama al Bi bu çizgi olayını çok yapıyor başıma geldi testi yaptım negatif ti attım Bi köşeye sonra Bi baktım 2. Çizgi var ama adet olmuştum
Deletedmom264 bebegimmm16 Haklısın canım, ama İnan sonradan üzüleceğine baştan umutlanmamak en iyisi regline 2 gün 1 gün kala yap yine çıkarsa kan ver Allah’ın izniyle inşallah hamilesindir