DilanDag Razah ben kullandım ama fayda etmedi beşinci kutu antibiyotik kullanıyorim şuan hala devam ediyor
Zsahin Razah DilanDag ben ilaç kullanmadan atlattım canım. 3 litreye yakın su içiyorum, iç çamaşırlarımı yıkayıp kuruttuktan sonra ütülüyorum ve günde 2 sefer değiştiriyorum iç çamaşırımı. Ütülemek bakterileri öldürdüğü için çok iyi geliyor. Deneyin inşallah size de şifa olur.
Dserin1 Razah yok hiç geçmiyor, su , fitil, antibiyotik, toz ilaç.. ne varsa kullandım 31.hafta hala yanma ☹️
DilanDag Zsahin bende aynı sekil yapıyorum zaten hijyene çok önem veriyorum ama hala devam ediyor inşallah geçer 🙏
Bmerve Dserin1 çok illet birşey bu enfeksiyon valla bende zor atlattım 5 ay sürdü kaç kutu antibiyotik içtim hatırlayamjyorum artık kaç kutu prebiyotik içtim günde 2 bardak kefir içtim sonra işte geçti şükür
Razah İnşallah işe yarar kizlar yanma olmuyor hatta hiçbir belirtisi yok 2 hafta sonra tekrardan vericem bakalım
Marysa Razah maalesef… Doğumum Ağustos sonu herkes sen Temmuz’da doğurcan bu gidişle diyor 😂 ay tekme attı desem kesin Temmuz’da doğurcan diyorlar ama Temmuz sonu bile 36.hafta☹️
gzll benmde idrar yolu enfeksiyonu ve idrarda kan görünüyordu piyolepseptyl diye bir ilaç verdi doktor ve günlük hiç aksatmamak kaydıyla 3 lt su içtim çok şükür 1 ayda sıfırlandı hepsi