Mlk0334 Internette ishal yapabilecegi yaziyordu o yuzden tedirgin oldum bende icmekten. Tesekkur ederim uyarınız için. Ama soyle bir sıkıntı da var. 15-30 dk da tuvaletim geldigi icin sinav esnasinda da zor olur,o idrar hissiyati,mesane dolulugu sıkıntı yapar diye düşündüm. Biraz da o yuzden yazdırdım ama ishal durumunu okuyunca o yuzden 2 gündür icemiyorum. Bana ishal yapar mi bilemiyorum. Ishal daha da zor. Icmesemde idrar sıkıntım var sinavda sıkıntı olur. Doktor sık idrara cıkmanı duzenler diye vermisti sevinmistim ama ishal olayini bilemedim.2-3 hafta kadar zamanim olsaydi icerdim sinava denk gelmezdi ama simdi ishal olursam sinava denk gelme ihtimali var. O kadar kararsiz kaldim ki icip icmemekte.