Wonderanne eğer derya hanimdan memnun değillerse başka yerde memnun kalamazlar ben ilk sevgi hastanesine gidiyordum evime yakın diye tuba hanıma ondan memnun kalmadım sonra iyice araştırdım medikaldeki tanıdıklarıma sordum 2tane doktor var orda zaten derya daha iyidir dediler gerçekten de öyle çok ilgileniyor ben çok memnunum doğumu da orda yapıcam 😊