Kızlar nişanınız geldiğinde ne kadar süre geçtiğinde doğum yaptınız? Bir de nişan rengi hep hafif kanlı pembemsi mi oluyor? Bazı kişiler koyu sarı da olabiliyor demiş internette de öyle yazıyor.. eğer sarıysa akıntıyla nişan arasındaki farkı nasıl anladınız? Miktarı her zamanki akıntıdan biraz daha fazlaydı ve mini minnacık pembelik vardı.. nişan olabilir mi?