Aslihan2 Kizlar fsh 6.78 LH 23.37 Normal degerleri ney bunların ben hamile kalamıyorum bu yuzden mi acaba 😔
Baby1- Aslihan2 fsh iyi ama lh yüksek onun düşürülmesi gerekiyor. Lh, Fsh’den yüksek olursa sıkıntı oluyor maalesef. Doktorunuz size ilaç verecektir o yönde
Msltms Aslihan2 canım fsh 4.91 Lh 21.27 ydi benimki 1.5 yıl sonunda hamile kaldım pcos vardı adet düzensizliği olarak inşallah seninde olur
Aslihan2 Baby1- bende bi gariplik oldugunu anladm ama iki doktorda normal diyip ilac yazmadı biri sadece adet söktürücü yazdi yolladi normal olsa neden hamile kalmiyim bu surec insana kafayi yedirtiyo