Aylaninannesi Kızlar ya 36 haftayız benim 4 gündür kasılmalarım var , aşağıya baskı var acı eşiğim çok yüksektir. Bana adet sancısı gibi geliyor ama bu doğum sancısı nasıl bir şey ben ayırt edemiyorum😣