korunmayı bırakır bırakmaz hamile kaldım , kimyasal gebelikmis bu süreçte dr a gidince çikolata kıstım olduğunu öğrendim 4 cm e yakın boyutta , sonraki ay tekrar hamile kaldım şimdi normal ilerliyor.
Çikolata kisti olan hamile kalamam diye düşünmesin , ogrenince yıllar boyu çocuğum olmayacak sanmistim , etraftan hamilelik haberi duyunca içim burulurken meğer ben de hamileymişim yani…
Çok şükür Allah hiç bekletmedi, Allah ne zaman isterse veriyor sadece çok zor olsa da sabir gerekiyor.
Internette yazan şeylere fazla aldırmayın, her şey yolunda ilerleyen durduk yere internete girip yazmıyor genelde sorun yaşayanlar yazıyor bu hep aklınızda olsun
Allah isteyen herkese nasip etsin