Maimai Merhaba arkadaşlar 9 haftalık hamileyim bugüne kadar hiç kanamam falan olmamştı sadece 6. Haftada enfeksyonum vardı onda da antibiyotik içtim ama leke kanama yoktu hiç. Bugün sabah kahverengi bir kanama ile karşılaştım lavaboda ve tabiiki korktum. Gün içinde her lavaboya gitmede vardı. Acile gittm şansıma kadın doğum doktoru da varmş. Baktılar sıkıntı yok dediler bunlar normalmiş kan kırmızısı ve çok olmadığı sürece endişelenme dediler. Benim gibi bu tecrübeyi yaşayan var mı acaba? 3 gündür de kasıklarımda ağrı var ondan da korktum ağrıyla birlikte gelince 😔
Gebegunlugu Maimai progestan ilacı vermesi lazımdı cnm vermediyse eczaneden al mutlaka kanamayı durduruyor düşügü önlüyor
Aylaninannesi Maimai her ay düzenli olarak geliyordu aynı şekilde kurmızı gelmedikçe korkmaya gerek yok
firuzeelmi Maimai bebek rahmine yerleşiyor ondan da ola bilir bazı insanlarda kanama olur bazılarında yok
Ebrdef Maimai 9. haftada lekelenmeyle başlayıp kanamaya döndü benim, iğne serum falan yapılmıştı, ama tabi benim kese yakınında kanama alanı görülmüştü.. sizde sıkıntı görülmedi demekki.. dikkat edin, çok yorulmamaya çalışın
Hannee Bende 4 haftalıkken ögrendim hamile olduğumu oda adet sancısı gibi kasıklarım ağrıdığında için gittim kadın Doğuma kan testi istedi ve hamile olduğumu öğrenmiştim ama gel gelelim öğrendiğim günün akşamı başladı kahverengi akıntı korktum panik oldum sabah doktoruma gittim düşük tehliken var dedi progestan verdi hep yatacaksın sadece tuvalete gideceksin dedi ama 4 yaşında oğlum olduğu için sürekli onun peşindeyim kahverengi akıntı bi ara kana dönüştü sonra ben tekrar doktora gittim aynı şeyleri dedi şimdi 6 haftalık hamileyim kanama kahverengi akıntım kesildi şükür diyeceğim o ki bol su iç yatıp dinlen ve doktoruna güven
Maimai Teşekkür ederim yorumlarınız için inşallah sıkıntı olmaz daha ilk defa tecrübe ediyorum en azından benm gibi yaşayanlar varsa onlar da okur öğrenir😊
Maimai Gebegunlugu olabilir hafta içinde normal bir muayeneye de gitsem iyi olacak sanırım. İnşallah devam etmez öğlen kesildi şimdi lekelenme falan yok.
Maimai Aylaninannesi teşekkürler yorum için olabilir bünyeden bünyeye farklı oljyor bu süreç tabi 😊 ultrasonda görmedi sıkıntı hatta kalp atışını dinletti normal diye. İnşallah normal gider..
Maimai Hannee teşekkürler yorum için aynen öyle çok sıkıntı etmek istemiyorum doğal bi süreç geçirmek istiyorum ama insanın başına ne geleceği belli olmuyor hayırlısı
tgce_brs Bende akşam böyle bir şey yaşadım . Limon çekirdeği kadar bir kan pıhtısı geldi ama devamında sabaha kadar hiç bişey gelmedi. Sabah doktora gittim sorun yok dediler birtane iğne vurundum ve progestanaa başladım. Sizde başlayın bence Allah şifa versin inşallah
rabiass Maimai bnde 8+5 günlük gebeyim canım. Aynısı bnde de var ama doktor her ihtimale karşı iğne ve progestan verdi. Ama bnde ağrı yok
Deletedmom95 Maimai yerleşme kanamasıdır belki canım. Kırmızı olmadıkça bi sorun yok diye biliyorum hem doktorlarda görmüş bi problem olmadığını söylemiş. 🌹
Maimai İlaç vermemesi şaşırttı şuan beni. Aynı şekil devam ederse ben de alayım en iyisi ne olur ne olmaz sonra da doktora gidersem kontrole danışırım.
Deletedmom95 Maimai canım düşük tehlikesi olmadığı için vermemişti her kanaması olana vermiyorlar zaten. Hamileliğinin başındasın daha yerleşmedir büyük ihtimalle ama doktoruna danışmadan kullanmamanı tavsiye ederim. .
Babyy1S Maimai 9haftalikken bende de oldu doktorum kesede bir şey yok bebek geliştikçe kendine yer ediniyormuş lekelenmeler olabilir dedi adet kanaması gibi kesintisiz kanama olursa ve ağrılı sorun olur demişti bana ilaç vermeye gerek yok dedi bende ne olur ne olmaz dedim siz yazın dedim progestan 200mg kullandim 3.aya kadar sonra bıraktım