sugarbabe Kızlar 1 hafta önce yumurtlamam vardı.değerlendirdik.ama şu bi iki gündür kasıklarımda ince bi ağrı,hafif dikenli acı.bide bugün katı beyaz akıntım oldu.sizde böyle belirtiler olmuşmuydu.deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevirim
Koylu_guzeli sugarbabe bende de oluyor canim ama yumurtlama bazen bekledigin gunlerde olmaya biliyor. Ovulasyon testiyle takip edebilirsin