Bbssrr Kizlarr dün normal dogum yaptım . Yüzüm ve boynum çok acayip şekilde çil çil oldu. Hiç böyle birşey duymamistim . Yaşayan var mı ve geçer mi :(
2bebeklianne Bbssrr ıkınmaktan zolranmaktan olabilir, bnde hamileliğin ilk zmaanları cok kusuyordum zorlanmaktan suratım benek benek olmştu sonra geçti. Sütünü sür derler bizmkiler lohusayken lekelere 🥰 belki faydası olur ama geçer diye düşünşyorm zamanla
Busratm Bbssrr Ikınmaktan dolayı fazla zorlandığınız için kılcal damarlar çatlıyor. Zamanla geçer merak etmeyin.
Prenses58 Bbssrr benim ilk iki doğumumda da oldu canim korkma geciyo fazla ıkınmaktan oluyo ben binislem yapmadım 1 hafta bile sürmedi geciyo