Urasmom Kızlar yenidoğan için hangi bebek bezi ve şampuanı öneriyorsunuz? Siz hangi markaları aldınız?
drn5410 Urasmom bebek bezi slepy aldım 1 numara 42li helal ve doğal olduğu için.. Şampuan naturaliveden alacağım inşallah ikiside mühendisinoğlu önerisi
Nadiscim İnstgramda mühendisoğlu diye bi sayfa var bebek ürünlerini çok iyi araştırıyor ve önerilerde bulunuyor orada yıldızlar listeleri oluyor en doğal içerikli olanları oraya bakabılırsın canım bütçene uygunuda seçebilirsin
Bom11 Bez prima sampuan uni baby 1 yil once bi tanidigim kullanmaya basladi cok memnun. Tabi cocuktan cocuga urunler cilde gore farklilik gosteriyor ama bende bu markalari aldim tahris olayo yasamayacagimi dusunuyorum, insallah
addie487 Bez sleepy aldım banyo içinde baby me nin yenidoğan köpük şampuanını niveanın bebek sabununu aldım
Urasmom Anladığım kadarıyla çoğunluk sleepy tercih etmiş. Neden bu kadar çok tercih edilen bir marka ki? Ben prima düşünüyordum açıkçası.
addie487 Urasmom benim bebişimin halası sleepy kullandı çocuğuna diğer bezleri denemiş pişik yapmış. Eşimin ailesi de komple bembeyaz çok hassas ciltleri var bebişin de öyle olma ihtimali yüksek hiç riske atmak istemedim. Sleepy hakkında tek olumsuz yorum sızdırıyor diyorlar. Görümcemin söylediğine göre sızdıran pepeli olan bezleri naturalleri değil