Aysenozturk007 Sancı cok mu demek yok mu demek bilenler yazabilir mi acaba ? Dr sancı yok dedi ama bilemedim ya bebeğimin kafası baskı yapıyor diye dr progestan iğne verdi 🙄
Asumm Aysenozturk007 Canım sancı yok sayıyor doktorlar. Biz ilk kez yaşadığımız için bize çok sancı çıkmış gibi geliyor. :) cok daha yuksek olması lazım.
Aybukeb Aysenozturk007 haftanıza göre değişir mesela benim 31 de düzenli öyle çıkınca doktorum endişelendi ilaç ciğer geliştirici falan yaptı artabilir daha çok küçük bebek dedi ama 34 35 iseniz normal diyorlar birde düzenli olup olmamasına bakıyorlar
Aysenozturk007 Aybukeb kuzum bende 31. Haftadayım 30+6 da kanamam oldu bebek başını kanala koymuş baskı yapıyormuş
Aybukeb Aysenozturk007 hım bilemedim benim kanamam olmadı canım sadece sancı çıktı nst de o aralıkta nidicard verdi onu içiyorum şuanda 34 üm haftaya yine nst ye girecem iyi çıkarsa artık bırakmak isteyecem bende