Merhabalar, bebek buhar makinesi aldınız mı?
aldıysanız marka ve görüşlerinizi benimle paylaşır mısınız?
Bazı uzmanlar bebeklerin bulunduğu odanın nem oranının %50 60 olması gerektiğini olmadığında daha çok burun tıkanıklığı, huzursuzluk, rahat nefes alamamanın gerçekleştiğini söylüyor.
Ben kararsız kaldım. Şayet alırsam işe yarayan bir şey almak istiyorum. Bazı markalar için şikayetler çokça mevcut.