Sinemisdemirag Kızlar 8.haftada test sonucumda şekerim 94 sınırda çıkmıştı şu an 12+3 üm ve şu an bütün belirtilerini yaşıyorum . Bunu yaşayanlar belirtileri nelerdir acaba
Meriwa Sinemisdemirag suyun fazla olabilir bebek normaline göre daha kilolu olur cnm bide şekerli şeyler yedikçe bi fenalık gelir dikkat et doktoruna söyle bence takip et