Yaso47 canım ben 30.haftamda böyle bir şeyle karşılaştım bir hafta karın çevresi geride dedi aslında kilosu güzel ama karnına fazla almamış ilk hedef 34 görmek daha sonra 37. Haftayı görmek dedi. İlk duyduğumda üzüldüm sıkı takibe başladık bir hafta içinde güzel yedim 300 gram almış bebeğim ama hala fark kapanmamıştı. 34.haftamızdayız salı günü kontrolümüz var bizim de sağlık olsun zayıf bebekler sonra çabuk toparlar diyorlar üzülme canım güzel beslen inşallah