Hannee ayaklarınızı çok yükseltmeyn.hamilelikte önerilmiyor.normal pozisyonda uzanın. O haftalarda benim de belim ayrılacak gibi ağrıyordu topalliyordum resmen,herkes doktorum da dahil çok erken dedi. Ama bazı gebelerde olabiliyormuş.15. haftamdayim biraz hafifledi
Geçmiş olsun