AhmetMineYanar Arkadaslar bugun 29 5 olarak gittim tam bıt hafta gerıde bebegım 28 5 cıktı doktorum sıkıntı değil dedı kilosu 1250 gr ama cok üzüldüm böle olupta düzelen varmı????
mom44 AhmetMineYanar benm var canm hemde bacak boyuda gerideydi göbeği için muz kaşar bol ye süt yumurta peynir bunlar kilo aldırdı bebeğime
mom44 AhmetMineYanar 1 hafta sıkıntı değil 3 hafta olanlar var onları yatırıyorlar benmde 26 haftada oldu 1 hafta gerilik şu an 33 haftadayız yeni grldim doktkrdan
Esracim AhmetMineYanar canım birşey sorcam doktor kendisi mi diyor bir hafta geriden geliyor diye yoksa siz haftanizibilip gittiniz doktor mu bu hafta deyip siz bı hafta geride dediniz.
gizem_dilbaz AhmetMineYanar geç döllenme olmuş annesi hiç korkma bu boyutlar yükselirse eğer doktor bunu söylüyor zaten sana gerçketen yok birşey bazen de adet tarihi yanlış olabiliyor bebek küçük oluyor 1 hafta 4 gün 5 gün gibi
AhmetMineYanar mom44 canım pek sütle aram yok muz falan cok yıyorum doktorda dedı ama içiçem mecbur teşekkür ederim
mom44 AhmetMineYanar evet tatlım süt ürünlerini çok yedim o dönemde 10 gün sonra mı 15 gğn soramı gittik hiç sıkıntı yok hala her sabah yumurta kaşar mutlaka yerim sütü bende hiç sevmezdim ama gece falan bir bardak içiyorum nirde dopruysa hrp sola yatıyorum bebek daha iyi beslenirmiş yemekten sora mutlaka sola uzanıyorum
AhmetMineYanar mom44 cok teşekkür ederim canım dediklerini harfiyen uygulayacağım inşallah normal haftasına döner bebeğim Allah kucagımıza almayı nasip etsın kuzum saglıkla 🙏🏻
AhmetMineYanar Esracim canım doktor karın çevresini ölçüp söyledi ben kendi haftamı biliyordum ıste bir hafta gerı dedi
AhmetMineYanar gizem_dilbaz çok sağol canım içimi rahatlattın Allahım hepimizin bebeklerini sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah. ❤