Pelin94 Bebeğinizin tekmelerini kasıklarınızda hissediyormusunuz ? bazen yukarda bazende felaket şekilde kasıklarımda hissediyorum normal mi acaba
Cerenn06 Pelin94 Tekmelerini yukarı da hissediyorum ama ara sıra aşağıda hissettiğim de oluyor dönüyor galiba bazen genel de kafası hep aşağı da oluyor ultrason da felan :)
Ertey Pelin94 bende kasıklarımda hissediyorum canm bu hafta gittim doktora basi yukarda dedi demek ki ondan kasiklrima tekme atiyo dedim. Ama bu haftalarda yeri genis oldugu icin dönebilirlermis.ben basini hissetmeye basladim bu hafta geriliyo cunku.
Aysenes Pelin94 ben heryerde hissediyorm ya bazen popomda bile hissediyorm 🙄 napiyo bu cocuk bilmyorm 😁