Kızlar merhaba, benim hamileliğin başından beri idrar yolu enfeksiyonum var antibiyotik, gece içilen toz kullandığımda belli bi süre geçiyo ama sonrasında yine aynı. 2 gündür akıntım daha da fazlalaştı, süt kesiği gibi krem renkli akıntım var. Kokusuz kaşıntı yok, ama devamlı bu şekilde. İlişkide bile çıkıyo bu şekilde akıntı çok rahatsız edici , yaşayan var mı bu şekilde ?