Zynbgvn Kızlar 5 aylık hamileyim baya halsizim doktorum bu ilacı verdi insallah kendime gelirim kullanıp enerjisi yerinde olan arkadaşlar var midir
Perihanvdt Zynbgvn ben kullanıyorum 20. Haftadan itibaren başladım bebek hemen haftasından öne geçti😀ben kendimi daha iyi hissetmeye başladım ve en önemlisi iştah açmıyor kilo aldırmıyor.
720berra- Zynbgvn bende 20. Haftamdan beri kullanıyorum saç dökülmem geçti çok dökülüyordu enerjik yaptı beni 32. Haftadayım 3 kilo aldım kilo da yapmıyorduk güzel bi vitamin 👍🏽
Nur-ten Zynbgvn beşinci ayda başladım kullanmaya bende şimdi 36 haftalık olduk doktorum bıraktırdı artık bende şimdiye kadar 11 kilo aldım çok şükür
Serivans bende 21. Haftamdan beri kullanıyorum. 10 gün oldu gayet enerjik ve sağlıklı hissediyorum kendimi. İştah açma özelliği var mı bilmiyorum benim iştahımı açmadı.🌸
Nur-ten Perihanvdt hiç bilmiyorum artk kullanmana gerek yok dedi kalsiyum demir ve b12 ye devam et dedi
Asn Oceanın her şeyini kullanıyrm d vitamini multivitamin magnezyum… demire de gyneferonun kabızlık şikayetiyle bırakıp geçtim çok cok memnunum