Merhaba anneler, herkeste çok güzel renkli ultrasonlar görüyorum fakat ben 32. Haftama girmeme rağmen elimde hiç renkli ultrason yok. Devlet hastanesine gidiyorum sürekli ben, özelde mi veriyorlar acaba? Rica etmeme rağmen alamadım devlet hastanesine normal siyah beyaz veriyorlar onda da hiçbir şey anlaşılmıyor zaten. Siz nasıl aldınız? Nasıl alabilirim? Bilgilendirin beni.