Boncukk-5 21+3 günlüğüz hala karnımın üstüne yatıyorum çok karnım çıkmadığı için bacağımı yana ayırarak uyuyorum sizce sakıncalı mı ?
Dilanbingl Boncukk-5 26 oldum hala bacağımın arasına yastık koymaya dikkat ederek yüz üstü yatıyorum diğer türlü uyuyamıyorum 🤷🏻♀️ Şuana kadar hiçbir ultrasonda sorun çıkmadı bilmiyorum 🤷🏻♀️