Zerya1_annesi Fatmaglll güzelliği değil senin bebegının hangisini kabul edeceği benim kızım hangisini denediysek kabul etmedi en son lansinoh biberonunu kabul etti oda göğüs ucuna en yakın biberon
Merdgn Fatmaglll Avent aldım ama kaşık biberon alsaydım diye düşünüyorum şu ara ne olur ne olmaz diye.
Selin17 Fatmaglll Philips avent cam biberon kullanmayı düşünüyorum 🤲🏼 Hem koku yapmıyor hem bakteri üretmiyor 🤍
Asumm Fatmaglll Biberini mamajoo aldım canım ben. Emzik Wee. Ama emziği pahalı bişey alma önceden. Bebişin emzik tutup, tutmayacağı belli olmaz. :))
Ferihakrc Nuk aldım canım ben ve etrafımdaki herkeste çok memnundu cam olarak tercih ettim emziğinide Philips avent ultra soft air aldım
Mervenur_kcbs EylulEsen evet isme özel yapılıyor ben böyle komple şeti 250₺ ye aldım ama bu sayfanın instagramındanbakın ordada fiyat bilgileri mevcut internet sayfasında başka modeller de var
Mervenur_kcbs Fatmaglll ben böyle komple şeti 250₺ ye aldım ama bu sayfanın instagramındanbakın ordada fiyat bilgileri mevcut internet sayfasında başka modellerde var