Nihall23 21 haftalık hamileyim ama belime doğru vuran bi ağrı var sağ tarafimda ben böbrek diye düşünüyorum ama acaba bebek büyüdüğü için falan mi oluyo nefes aldirmiyo bana varmı basina böyle bisey gelen bilgisi olan kadın doğuma mi gitmem lazım bunun icin
sympapatya Nihall23 o haftada bende yaşadım aynı şeyi bir kaç gün ağrıdı böbrek diye düşündüm sonra geçti nedenini bilmiyorum ama. Birde ağrınca suyu biraz daha fazla içtim o günler🤗
OzgumG Bende 18haftalığım kasığımdan başlayıp yukarıya çıkıyo sancı şeklinde ödüm patlıyo bide kanamam olunca iyice bir panikliyorum
Arya12 OzgumG evet bende aşırı korkmuştum dedim kesin böbreğimde taş var kum var bittim ben 😂😂 sonra araştırdım normalmiş bu haftalarda yalancı sancı da olurmus zaten
OzgumG Arya12 valla bide herşeyi takan bir insanım eşimle annemi yiyip bitiriyorum bişey olmaz dimi diye 😅
Arya12 OzgumG benim de ilk gebeliğim her gün ayrı bir seye panik yapıyorum. Mesela dünkü mesele de bebek aşırı hareketlendi sert hareketler yapıyor. Korkuyorum yeri mi rahat değil noluyor kordonu bogazına dolarsa falan kafayı yemeden saglıkla bitseydi su hamilelik 😂
OzgumG Arya12 ah bende öyleyim bendeee o kadar kızıyo ki eşim bana senin her stresini hissediyo yapma etme diye de olmuyor malesef😂