HilalTsdmr Merhaba hanımlar,bir kez kimyasal gebelik geçirdim.Üzerine de tekrar hamile kalamadım,bütün diğer kontrollere gittik eşimle birlikte,sizlerin deneyipte hamile kaldığınız yöntemler var mıdır ?
Sevdiss_17 HilalTsdmr takmiycaksin kuzum sali verdin mi oluyor inan bak 2 gebeligimdede bosverdigin ay oldu takma sende esinde
girl_boy_annesi HilalTsdmr her gün Meryem suresini okuyup secde ayetine gelince secdeye gidip Allahım bana kız erkek fark etmez hangisi daha hayırlı olacaksa onu nasip et diye 30 gün boyunca dua etmiştim ve hamile olduğumu öğrendim 9 ay korunmamıştım o ay nasip etti rabbim kesinlikle Meryem süresi vesile oldu😍
Gebegunlugu HilalTsdmr ovulasyon testi ile ikinci denemede kaldım çift çizgiyi bulur bulmaz 4 gun değerlendirmek gerekli 🙏
Yaman HilalTsdmr evet takmican bende tup bebekle hamileyim ilk 3 te tutmadi sonra bi akarabamiz fal batırmış akrabanızın cocugu olmuyo ona bisey vercen hamile kalcak demis sonra aklina ben gelmisim bana meryem ana eli otu verdi nornal yolla gene kalamadim ama tup bebekle 4. De tuttu hem salmıştım artik hem onu ictim transfere kadar allahima şükür tuttu😍
Aysegulbagca22 Sevdiss_17 benimde aynı sizin gibi çatlatma tedavi si oluyordum son denememdi artık aşılama olacaktı boşverin kendimi aşılmaya hazırladım hamile olduğumu öğrendim şimdi 15 haftalık hamileyim
4114eb girl_boy_annesi secdesini nasıl yapıyosunuz bende dinliyorum ama secdesini yapmıyodum öğrenmiş oldum
Unlukacar Ben ovulasyon testi ile hamile kaldım canım benimde 6 ay olmadı 7.ay ovulasyon testi kullanıp hamile kaldım
Selimerve HilalTsdmr bnde senın gıbı ılk hamılelıgım kımyasal gebelıktı doktorum uc ay yasakladı ama ben bır adet gecırdıkten sonra hamıle kalmak ıstedım ondada duşuk tehlıkesı vardı cok sukur ılaclarla 30 haftayı devırdık sende umıdını kaybetme canım ben oyle yumurtlama takvımıme bakmadım bakmak ıstemedım hergun elımızden geldıgınce yapmaya calıştık adet gunum gelene kadar ve adetım 1 hafta gecıkınce doktora gıttım duşuk tehlıkem oldugunu soyledı ve progestanla ayakta kaldı cok şükür Eger rızkı varsa herturlu olur canım dua et bol bol oyle kafanada takma fazla strese gırme olucak dıye kafana kotladıgın zaman Allahta ıstedıgı zaman her turlu olur 🥰🥰♥️
Zeynep_cagdas Selimerve canım düşük tehlikesi var demesinin sebebi neydi acaba? Ben de gebeliğimin başındayım biraz korkuyorum da ondan soruyorum
Ftmnrr HilalTsdmr ben kimyasaldan tam bir sene sonra hamile kaldım ovulasyon testiyle takip edip 4. Denemede hamile kaldım
Caglanuroney HilalTsdmr 1 buçuk yıllık evliyim 1 yıldır korunuyoduk zaten adetimde duzensizdi korunmayı biraktik nasıl olduysa adetimde aynı zamanda düzene girdi 3. ayimda hamile kaldım 13 haftalık hamileyim şuan Allah size ve isteyen herkese nasip eder inşallah
HilalTsdmr Caglanuroney Selin17 Çok teşekkür ederim yorumlarınız sayesinde içime birazda olsa su serpildi🥰♥️
Selin17 HilalTsdmr yumurtlama günü mü takip ettim sadece 🤲🏼 Bende bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum, doktorum 3 ay ara verin dedi ve ben 3 ayın sonunda hamile kaldım 🤍 bu süreçte folik asitte başladım.. sakın stres yapma kuzum, kafana takma.. psikolojik durum gebe kalmayı çok zorlaştırıyormuş umarım sende en yakın zaman da hamile kalırsın 😍
MahurunAnnesi 6 aydır istiyordum olmamiştı Ovülasyon testini uyguladım 7.ayda hamileydim şuan 5 aylığız Allah isteyen herkese annelik duygusunu yaşatsın hayirli evlat olsun ☺️❣️
Dlrdngl HilalTsdmr biz eşimle Allah rızasını gözeterek evlendik ikimizde beş vakit namazında insanlarız sigara dahil hiçbir kötü alışkanlığımız yok hatta kola vs abur cubur bile yiyip icmeyiz evimize tv de almadık. Evladimzi da Allahın rızasını gözeterek yapalım dedik ilmihallerde hadisi şerifler yazıyor hangi günlerde olursa hayırlı evlat olur diye o günlere dikkat ettik sonra ihlas süresini okuyup başlamak gerekiyor ve yatağa abdestli girmeli bunlara da dikkat ettik. Zaten ilk günden beri ilişki sonrası şükür namazı kilardik elhamdülillah ilişki konusunda eşimle çok şanslı olanlardaniz bir sıkıntı yok sukrettikce Allah daha da güzelleştiriyor. İlk denemede hamile kaldım ilişkiden sonra şükür namazı kilinca Allahım senin yolundan ayrılmayan gönlü ibadet aşkıyla dolu hayırlı evlat nasip et dedim eşim de dua etti oldu şükür dört aylık hamileyim. Kuran okuduğum zaman hareketlerini hissediyorum normalde hissetmiyorum anlıyor yani beni😊 Rabbim sana da hayırlı zamanda hayırlı evlat versin inşallah niyetiniz salih olursa Allah önünüzdeki engelleri de kaldırır yardım eder inşallah❤
_Koncuy_ HilalTsdmr canım bende bir kez düşük yaptım, düşük yaptıktan sonra her ay ister istemez acaba hamile miyim diye diye kendimi bitiriyordum adet olunca da üzülüyordum birkça kere testte aldım attım. En son dedim tamam kendini yıpratıp üzüyorsun ne zaman nasipse, Rabbim nasip ederse olur dedim. Normal de çocuk düşünmüyordum ama psikolojik olarak etkilendim sanırım bir daha hamile kalamazsam diye. Birkaç kere de kötü rüya gördüm tabii onunda etkisi vardı. Bundan sonra düşünmeyeceğim dedikten sonra hamile kaldım bir de adet oldum üzerine ama o zamanlarda yumurtluyormuşum da haberim yokmuş tabii. Bir de ben ev taşıdım yerleştirdim cam sildim vs. Hani varsa da Allaha emanet ettim. Çok şükür şuan 16 haftalık olduk kızımla ve oğlumla 🐣🌸 Kafanı meşgul edecek şeylerler uğraşıp düşünmemeye gayret et 🙏
Berra20 HilalTsdmr evlendiktn kisa bir sure sonra hamile kaldim. Cok da korunmadik .olur mu olmaz mi dye. Bi deneyelimm dedik cok sukur prensesimiz yolda
AtesAlininAnnesi HilalTsdmr ilk önce kafadan aticaksin buna emin ol 🙏 ben 2 buçuk yıllık evliyim 1 yıla yakın bebek istedim doktorlara gittim eşimde gitti ve inan hiç bir sorun yoktu en son bebeği kafamdan çıkarttım olursa olur olmazsa vardır rabbimin bir bildiği dedim ve o ay hamile olduğumu öğrendim şuan 25 haftaligiz yavaş yavaş doğuma yaklaşıyoruz 🙏
Selimerve Zeynep_cagdas onu bende sormadım kadınların %50 sinde yaşanan bı durummuş ıkıncı duşugun olursa o zman araştırırız dedı ve cok şukur ıyı atlattım o zmanlarımı
Zeyyaleyyy Kimyasal gebelik geçirdim canım sonra çok denedim ve çok bekledim günde 3-4 tane test yaptım resmen sonra artık kafamdan attım dedim artık nasip dedim sonra hamile olduğumu öğrendim 🤣
Yasemngkc HilalTsdmr bende 4 tane düşüğüm oldu 4 sene Hamile kalamadim tedavime devam ettim yılmadan ama cokk dua ettim hatimler yaptim Allah kabul ederse simdi 5 bucuk aylik hamilleyim Allah dileyen isteyen herkese nasip etsin insallah