brnr09 Kızlar merhaba 29+4üm. Önceden sidefer kullanıyordum demir ilacı olarak doktorum oroferon verdi dün gece bir tane içtim. Şimdi bugün ishal olmuşum normal mi acaba ya😓ondan mı oldu ki