NebahatAKIN_68 40+3 olduk ilk gebeliğim oğluşum halen gelmedi doktor pazartesiye kadar doğurdun doğurdun yoksa şancı iğnesi yapcam dedi benim gibi doğuramayan varmı ??
Semxe benim de ilk doğumum 🙋🏻♀️ 40+5 olduk bugün, pazartesiye kadar gelmezse suni sancı verecekler 😩