Gul0101 Momyy91 vala benim ikinci dogumumda 38 de kontrol etmisti 3 cm aciklik var dedi nisan falan da gelmisti ama ben 4 gun sonra hastaneye gittim doktor suni sanciyla dogumu baslatmisti
Busraaylmz19 Momyy91 37de yaptırdım hicbirsey olmadi 39da sancım çıktı ebe muayene etti iki gün geçti üstünden ne gelen var ne giden 🤷♀️
tugce67-67 Deleted5544 canım bende 36 da oldum ,her gidişinde doktorun kendisi isteyerek mi yaptı .bende kendimi temiz hazırlarım ağdaya giderim diye bekletiyordum doğuma yakın kuaföre giderim diye🙄
tugce67-67 Momyy91 canım 36+2 de yaptı doktorum ,tetikleseydi riske atıp beni yapmazdı bence.iki gün adet ağrısı çektim doğuruyorum sandım şuan hiç bir şey yok😂keşke doğursam
Deleted5544 tugce67-67 34ten sonra yapıyodu ben 35te yapabilir miyiz dedim ona göre ağda yaptırıp gittim. sonrakileri suyum geliyo olma ihtimaline karsı yaptı ama tüyler çıkmamıstı fazla o yüzden sorun olmadı
semdem1 Momyy91 sadece tetikliyoe ben ilk 36da oldum sonra 38+5 de oldum 39+1 oldum hala doğum yapmadımm 😬😬