Arkadaşlar bugun kontrole gittim bebişin kilosu 1463 dedi doktorum küçük değil mi dedim doktorum eşin ve sende minyonsun normal dedi ama bana aşırı zayıf geldi ve süt peynir muz ceviz sürekli tükettiğim ürünler nerde var problemim anlayamadım sizce kilosu az değil mi endişelendim kilo alamıcak diye